La mata marevea: curiosità&noèles te anter i Mondièi Junior de schi te Fascia (6)

Béleche fora da n bel nia, sion rué a la fin dei 10 dis de garejèdes dei Mondièi Junior te Fascia. Angern l gardener Alex Vinatzer l'à avent l'òr tel slalom strent e col arjent del badiot Tobias Kastlunger l'é stat duta la medaes vadagnèdes dal team talian te chisc Mondièi

Data news:27.02.2019

de Stefen Dell’Antonio Monech

Béleche fora da n bel nia, sion rué a la fin dei 10 dis de garejèdes dei Mondièi Junior te Fascia. Angern l gardener Alex Vinatzer l’à avent l’òr tel slalom strent e col arjent del badiot Tobias Kastlunger l’é stat duta la medaes vadagnèdes dal team talian te chisc Mondièi.
Onor, congratulazions e festa ai doi ladins che é stac bogn de ruèr tant in aut, a duc doi ge auguron de jir inant coscita, sager dò sager, outa dò outa e ge fajon n gran batiman lènch da Sèn Pelegrin a Selva e da Poza a Mareo.
Inché se sera su i Campionac con l’ùltima garejèda: la libera de la touses ta Sèn Pelegrin e dò sarà festa, momenc de cumià, de rengraziamenc e de saluc. I é passé coran chisc 10 dis e de segur i à segnà la istoria e l davegnir del schi te Fascia e te la Dolomites. Duc chi che à vivù i Mondièi i à fat e lurà teis, ai atlec ge é stat dat l met de se fèr valer, a duc i etres de se moscèr a l’auteza de n Campionat Mondièl e de scomenzadives de nonzech.
Fenesc coscita emben chesta bela Festa de sport e de Vita e fenesc coscita ence chest nosc se troèr, chiò, con chisc pìcoi scric e sta pìcola patofies.
Ge dijon a duc chi che à vivù chest temp, n GRAN e FON DEVELPAI DE CHER e a chi che i é rué de pec a raprejentèr sie paìsc, ge dijon dhan’yavâda e namastè al team del Nepal, shukrán ai atlec del Libano, asanteni ai joegn del Kenia e obrigado ai atlec del Brasil!
E a la fin, chel che à fat damat per ladin chiò, l ge disc develpai de cher a chi che ge à dat l met de scriver e contèr, develpai a chi che à let e contà e ence a chi che s’à desmentià (de lejer).
Ades no aon più vertoles tel vardèr inant: jon segures, stolc e forc de la marevees che aon a d’imprest e che cognon vardèr via e rencurèr, forc de chi che sion e de chel che aon, forc de dut l bel che podon spartir con chi che rua e ruarà.

N bel salut e dut l Ben a duc, Stefen

 

 

 

 

 

 

 

torna alla lista

  
 
News
 
Sponsors & Partners
Official Partner
Under the auspices
Official Sponsors
Official Suppliers

Programma gare

18-27 FEBBRAIO 2019

Date ed orari delle gare di
TRENTINO-VALDIFASSA 2019

in attesa di conferma da parte della Federazione (F.I.S.)

Programma
 

Side Events

Programma
 

Comunicati stampa

Press
 
 

C.O. CAMPIONATI MONDIALI JUNIOR DI SCI ALPINO TRENTINO-VALDIFASSA 2019

Sede operativa: Piaza de Comun, 4 - 38036, Sèn Jan di Fassa
Sede Legale: Strèda Roma, 36 - 38032, Canazei | P. iva 02455430229
TN, ITALIA/ITALY

Il Comitato Organizzatore dei Campionati Mondiali Junior Sci Alpino Val di Fassa 2019, beneficia di contributi pubblici come previsto nel Protocollo della Provincia Autonoma di Trento con Delibera n.1987 del 24/11/2017.
© 2017 Campionati del Mondo FIS Junior di Sci Alpino Trentino-Val di Fassa 2019 | P.Iva: 02455430229

Se non diversamente specificato attraverso citazioni d'altra fonte, i materiali informativi presenti in questo sito sono protetti dai diritti d'autore. Tutti i diritti sui contenuti del sito sono riservati ai sensi della normativa vigente. La riproduzione, la pubblicazione e la distribuzione, totale o parziale, con qualsiasi mezzo analogico o digitale del materiale originale contenuto in questo sito (tra cui, a titolo esemplificativo e non esaustivo, testi, immagini, elaborazioni grafiche) sono espressamente vietate in assenza di autorizzazione scritta.

Impressum | Powered by